Wysyłka na całym świecie

Wysyłka

Dbamy o to, aby Twoje zamówienia dotarły do ​​Ciebie szybko i bezpiecznie.

Dyskretna dostawa

Opakowanie w nieprzezroczystej kopercie z zamknięciem klejącym i bez wyraźnych oznaczeń PingaOculto.

Punkty Zbiórki

Dowiedz się, jak zmodyfikować zamówienie w punkcie odbioru, klikając tutaj.

Termin składania zamówień

Zamówienia złożone przed godziną 16:00 są wysyłane tego samego dnia, a za pośrednictwem GLS do godziny 17:30.

Dyskretna dostawa

Opakowanie w nieprzezroczystej kopercie z zamknięciem klejącym i bez wyraźnych oznaczeń PingaOculto.

Punkty Zbiórki

Dowiedz się, jak zmienić opcję odbioru zamówienia w punkcie odbioru. tutaj.

Termin składania zamówień

Zamówienia złożone przed godziną 16:00 (czasu hiszpańskiego) są wysyłane tego samego dnia; W przypadku GLS termin składania wniosków upływa o godzinie 17:30.

Rodzaje wysyłki

Hiszpania

Półwysep

Baleary

Islas Canarias

Ceuta i Melilla

Portugalia

Europa

Pozostałe kraje

Najczęściej zadawane pytania

Czy wysyłacie produkty do mojego kraju?

Prawdopodobnie możemy wysłać przesyłkę do Twojego kraju, ponieważ wysyłamy do niemal każdego kraju na świecie. Aby to potwierdzić, złóż zamówienie online. Jeśli po wpisaniu adresu dostawy wyświetla się informacja, że ​​nie ma dostępnych opcji wysyłki, oznacza to, że nie wysyłamy przesyłek do Twojego kraju.

W jakie dni w roku nie wysyłacie przesyłek? O której godzinie jest zamknięcie?

Poniżej podajemy dni, w które nie wysyłamy przesyłek:

  • Styczeń 1
  • Styczeń 6
  • Kwiecień 17
  • Kwiecień 18
  • Maj 1
  • Maj 2
  • Maj 15
  • lipiec 25
  • 15 sierpnia
  • Listopad 1
  • Listopad 10
  • Grudzień 6
  • Grudzień 8
  • Grudzień 25

W sprawie terminu składania zamówień:

  • Zamówienia złożone przed godziną 16:00 (czasu hiszpańskiego): wysyłane tego samego dnia.
  • Zamówienia wysyłane za pośrednictwem GLS: przetwarzane do godziny 17:30.

Prosimy pamiętać, że zamówienia złożone po tych godzinach będą przetwarzane następnego dnia roboczego.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Otrzymasz wiadomość e-mail z tematem „Twoje zamówienie PingaOculto zostało wysłane!" lub „Notatka dodana do Twojego zamówienia..." z linkiem i numerem śledzenia. Jeśli nie otrzymałeś go w ciągu 24 godzin roboczych od złożenia zamówienia, nie wahaj się z nami skontaktować.

Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie w Madrycie?

Tak, możesz odebrać zamówienie w naszym sklepie w Madrycie, w Hiszpanii. Podczas składania zamówienia podaj adres na terenie Hiszpanii, abyś mógł wybrać odbiór osobisty. Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe.

Czy mogę odebrać zamówienie w Punkcie Odbioru?

Aby zamówienie zostało dostarczone do punktu odbioru, najpierw musisz sprawdzić na tej stronie przewoźnika, który będzie dostarczał Twoje zamówienie.

  • Jeśli Twoje zamówienie jest dostarczane przez GLS lub UPS, otrzymasz wiadomość e-mail, gdy zostanie wysłane lub będzie gotowe do dostawy. Możesz wybrać punkt odbioru w pobliżu podanego adresu. Możesz sprawdzić Punkty odbioru GLS i Punkty odbioru UPS.
  • Jeżeli zamówienie jest dostarczane za pośrednictwem Poczty, należy podać adres Poczta i w polu „Uwaga na zamówienie” wskazać dostawę na pocztę.
Co się stanie, jeżeli wpiszę zły adres?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą dowolnego z naszych kanałów komunikacji, abyśmy mogli zmienić adres w naszym systemie. Możesz je sprawdzić klikając tutaj.

Czy muszę płacić za odbiór przesyłki? A co ze zwyczajami?

Po otrzymaniu przesyłki nie będziesz musiał nic płacić, za wyjątkiem:

  • W przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze wymagana jest gotówka, dlatego zaleca się posiadanie odliczonej kwoty.

  • W przypadku przesyłek do Hiszpanii (Wyspy Kanaryjskie, Ceuta i Melilla) musisz uiścić odpowiednie opłaty celne, które nie są wliczone w cenę zamówienia.

  • W przypadku przesyłek do krajów spoza Unii Europejskiej musisz zapłacić obowiązujące w Twoim kraju cła i podatki importowe. Koszty te nie są pokrywane.

Czy dostawa może się opóźnić poza szacowany czas?

Szacunkowy czas dostawy może ulec zmianie ze względu na nieprzewidziane zdarzenia, okresy wzmożonego zapotrzebowania (takie jak kampanie promocyjne lub okres świąteczny) lub święta. W takich przypadkach czas dostawy może się nieznacznie wydłużyć. Zalecamy składanie zamówień z wyprzedzeniem.

Co się stanie, jeżeli nie będzie mnie w domu w momencie dostawy?

Przed dostarczeniem paczki otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki.

Jeśli nie będzie Cię w domu, gdy kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę, poszuka on najlepszej alternatywy. Twoja przesyłka może zostać dostarczona do punktu odbioru w pobliżu Twojej lokalizacji lub nowa dostawa może zostać zaplanowana na następny dzień. Pamiętaj, aby sprawdzać pocztę elektroniczną i wiadomości tekstowe, ponieważ otrzymasz powiadomienia od operatora.

Nie otrzymałem mojego zamówienia. Co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami za pomocą dowolnej z naszych metod kontaktu, klikając tutaj. Chętnie Ci pomożemy.

Najpierw sprawdź śledzenie zamówienia, wiadomości e-mail otrzymane od przewoźnika i wiadomości SMS. Jest bardzo prawdopodobne, że przewoźnik się z Tobą skontaktował.

Istnieją trzy główne powody, dla których mogłeś nie otrzymać swojej przesyłki:

  1. Cło: Aby odebrać zamówienie, należy uiścić opłatę celną. Wejdź na stronę internetową przewoźnika i śledź swoje zamówienie za pomocą numeru śledzenia, aby dokonać płatności.
  2. Nieprawidłowy adres: Zalecamy sprawdzenie, czy adres podany podczas zakupu jest prawidłowy.

  3. Nieudane próby doręczenia: Dostawcy podejmują maksymalnie dwie próby doręczenia. Po upływie tego okresu dokumenty są przekazywane do punktu skupu.

Jeżeli nie uda nam się skontaktować z Tobą i od pierwszej próby doręczenia minęło więcej niż 7 dni roboczych, rozpoczniemy procedurę odsyłania przesyłki do naszego biura. Zalecamy sprawdzenie wiadomości tekstowych, połączeń i wiadomości e-mail w celu zweryfikowania wiadomości od operatora.

Co się stanie, jeśli dostawa nie będzie możliwa lub nie będzie można się ze mną skontaktować?

Jeżeli zamówienie nie może zostać dostarczone z przyczyn od nas niezależnych PingaOculto i od pierwszej próby doręczenia minęło więcej niż 7 dni roboczych, przesyłka zostanie odesłana do naszych magazynów. W takim przypadku automatycznie zwrócimy Ci całą kwotę zamówienia, z wyłączeniem kosztów wysyłki.