W przypadku niezgodności towaru z umową Klient może dokonać wyboru między zwrotem, wymianą lub naprawą.
Zwrot całego lub częściowego zamówienia, o którym nas poinformujesz, musi nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia i zostanie naliczona opłata stała w wysokości 9,99 €. W PingaOculto zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu w przypadku, gdy produkt wykazuje awarię spowodowaną niewłaściwym użytkowaniem, podobną do tej wskazanej na tej stronie w sekcji „Przyczyny utraty gwarancji”. Przesyłka nie podlega zwrotowi, chyba że ustalony termin nie został dotrzymany, o ile jest to problem firmy logistycznej, a nie klienta (nieobecny, błędny adres...). *Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu produktu ze względów higienicznych, jeśli zostanie potwierdzone, że był on używany, dotyczy to słuchawek i odzieży.
W przypadku wyboru wymiany na inny towar masz 7 dni od otrzymania zamówienia. Jeśli koszt produktu, dla którego chcesz dokonać zmiany, jest wyższy niż kwota złożonego zamówienia, klient będzie musiał dopłacić różnicę i koszty zarządzania w wysokości 4,99 €. Jeśli koszt produktu, dla którego chcesz dokonać zmiany, jest niższy niż kwota złożonego zamówienia, proporcjonalna część zostanie zwrócona pomniejszona o koszty zarządzania w wysokości 4,99 €.
Naprawa będzie zawsze bezpłatna, jeśli jest to wada fabryczna lub podobna. Naprawa pogwarancyjna będzie miała zmienny koszt naprawy w zależności od problemu, jaki przedstawia produkt.
Aby przetworzyć zwrot, wymianę lub naprawę, musisz poinformować nas e-mailem: pingaoculto@gmail.com lub WhatsApp: +34 644 507 888, podając numer zamówienia. Po poinformowaniu nas możesz wysłać produkt na adres:
Sklep PingaOculto (Telefon +34 91 417 04 02)
Calle Lucio del Valle 12, lokal 1, 28003, Madryt, Madryt, Hiszpania
W przypadku, gdy przyczyną jest awaria produktu, zalecamy dokładne przeczytanie instrukcji i skontaktowanie się z nami w celu uzyskania pomocy.